Pasta jajeczna z awokado

12:22

Kiedy próbowałem awokado w czystej postaci nie za bardzo przypadło mi do gustu. Zmieniłem zdanie, gdy zauważyłem na blogu Agusiowe Gotowanie właśnie pastę. Od siebie dodałem jeszcze rzodkiewki. Polecam, bo wyszło smacznie :)


Składniki:

- awokado ,

- 3 ugotowane jajka,

-  5 - 6 rzodkiewek,

- 1 ząbek czosnku,

- 1/2 cebuli,

- koperek, szczypiorek,

- sól, pieprz,

- sok z cytryny ( dałem z połowy ),

- 1 łyżka majonezu.

Wykonanie :

Awokado wydrążyć, rozgnieść widelcem i skropić sokiem z cytryny. Dodać pokrojone w kostkę jajka, rzodkiewki, cebulę i czosnek. Doprawić solą i dość obficie pieprzem. Na koniec wymieszać z posiekanym koperkiem, szczypiorkiem i majonezem.

Również może ci się spodobać

2 comments

  1. Ooo,widzę,że bardzo musiała Ci smakować:)bardzo mnie to cieszy.Dodatek rzodkiewek muszę odgapić haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasmakowała i mam pomysł na następną wersję :)

    OdpowiedzUsuń