Drobiowe zrazy z brokułami

10:02

Wariacja na temat zawijańców drobiowych, do których upakować można prawie wszystko ;)
Tym razem wykorzystałem mięso z udek kurczaka.





Składniki :

- 6 filetów z udek kurczaka,

- 1/2 małego brokuła,

- 6 suszonych pomidorów,

- mozzarella,

- zioła dalmatyńskie,

- sól, pieprz,

- olej do podsmażenia.

Wykonanie :

Mięso z udek rozbić na płasko, posypać przyprawami. Na każdy plaster nałożyć pomidora suszonego, plaster mozzarelli i posiekane kwiaty brokuła. Zwinąć roladę, spiąć wykałaczkami i smażyć na oleju do miękkości, podlewając delikatnie wodą.

Również może ci się spodobać

18 comments

  1. Takie zraziki lubię, choć akurat drobiowe rzadziej jadam. Ale jak już się za nie zabieram, to też lubię wrzucać w nie suszone pomidory :) Z brokułami jesczze nie próbowałam, więc myślę, że następnym razem spróbuję tej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne roladki, idealne na obiadek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Muszę spróbować jak najszybciej. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kotleciki i bez wątpienia pyszne aż chciałoby się zjeść )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne roladki! Idealne na przyjęcie gości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Jakie to kurde dobre! Zrobiłam tydzień temu i od tamtej pory cały czas na mnie domownicy wołają kolejnych porcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis Wyśmienity! Tylko zjadać!

    OdpowiedzUsuń