Gofry serca na Walentynki

18:07

Gofry pieczone w gofrownicy prababci. Stara, zabytkowa, ale służy nam już kolejne pokolenie. Przepis na gofry też stary i łatwy. Jako, że dzisiaj Walentynki to kształt gofrów idealnie się wpasował.




Składniki :

- 2 duże jajka,

- 3 szklanki mąki,                                                           

- 1 szklanka mleka,

- 1 szklanka wody,

- 60 g roztopionego masła,

- 2 łyżeczki proszku,

- 2 łyżki cukru waniliowego.

Dodatki : jakie dusza zapragnie :)
U mnie bita śmietana i wiśnie z konfitury.

Wykonanie :

Białka ubić na sztywno z cukrem. Resztę składników zmiksować i delikatnie wymieszać z ubitą pianą. Rozgrzać gofrownicę, nakładać porcje ciasta i smażyć
 na rumiano :)
 Walentynkowe menu Walentynki. Czym TO się je? 11-17.02.2015

Również może ci się spodobać

10 comments

  1. Już same gofry wyglądają walentynkowo. Możesz nimi "obskoczyć" śniadanie, obiad, kolację i oczywiście deser. :)
    Korcą mnie gofry z kurczakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie jeszcze nie jadłem gofrów na wytrawnie :)

      Usuń
  2. Wszystko dzisiaj ma kształt serc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiscie - uksztaltowne walentynkowo!
    ;)
    A gofrownica?
    Imponujaca!

    Dziekuje za udzial w akcji walentynkowej na Mikserze!
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu mam straszną ochotę na gofry :) Twoje wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałyśmy podobną gofrownicę! Ale już jej wiekowość nie pozwoliła na dalsze użytkowanie, dlatego kupując nową koniecznie musiała być w serduszka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też jest wiekowa, ale jeszcze sprawna. Pewnie wygodniej byłoby piec gofry w elektrycznej gofrownicy, ale ja jestem sentymentalny :)))

      Usuń
  6. To jest bardzo ciekawa propozycja na walentynkową kolację. Nie jest skomplikowane, a efekt jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń

  7. Najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja. Wróżbę można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie http://wrozkaalicja.pl Odpowiedź otrzymujemy do 60 minut na nasz email. Wiele dowiedziałam się o swoim życiu, pracy i zdrowiu ale także czy partner mógł mnie zdradzić.

    OdpowiedzUsuń