Rolada pomidorowo - paprykowa z fetą

17:35

Kiedy posmakowałem takiej rolady w wydaniu szpinakowym, wiedziałem, że przyjdzie czas na jej inną wersję. Bardzo dobrze smakuje samodzielnie, ale lubię taki plaster zjeść " rozpłaszczony " na kanapce ;)



Składniki:

- 4 jajka,

- 1 łyżka koncentratu pomidorowego,

- 2 łyżki pasty z pieczonej papryki,

- 1 łyżka papryki mielonej,

- 1- 2 łyżki mąki pszennej,

- tymianek,

- zioła prowansalskie,

- sól,

- 1 łyżka oleju do natłuszczenia formy.

Nadzienie:

- około 100 g sera feta,

- około 100 g twarogu,

- tymianek, pieprz.

Wykonanie:

Żółtka zmiksować z koncentratem, pastą, papryką, ziołami i mąką. Białka ubić z solą na sztywno i delikatnie wmieszać do masy. Ciasto przełożyć na blachę wyłożoną natłuszczonym papierem do pieczenia. Piec około 10-15 minut w nagrzanym piekarniku, uważając, aby się nie przypaliło. Po wyjęciu zrolować razem z papierem i odstawić do wystudzenia. Przygotować nadzienie rozgniatając widelcem sery z jogurtem, doprawiając tymiankiem i pieprzem. Ostudzoną roladę rozwinąć, posmarować serkiem i zrolować odklejając papier. Roladę odłożyć do lodówki, wtedy się lepiej kroi.

Zdrowa przekąska Walentynkowe menu

Również może ci się spodobać

13 comments

  1. Super pomysł z tą roladą, ja robię własnie szpinakową

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rolada, musi być pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam,że to ciasto na słodko hahaha Wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roladki szpinakowe z serkiem i łososiem są nam bardzo dobrze znane :D Kiedyś miałyśmy plany aby wykonać taką marchewkową, ale pomidorowa jest na pewno równie smaczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi ślinka pociekła chyba na najbliższe rodzinne spotkanie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale się prezentuje, musi pysznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można kupić taką pastę paprykową?

    OdpowiedzUsuń