Pizza z jajkami

11:27

Robiąc tą pizzę inspirowałem się paroma przepisami ze starych kulinarnych gazet mojej mamy. W pierwszej wersji miała być z tuńczykiem, ale zapomniałem kupić, więc stanęło na salami. Nieraz warto spróbować nieznanych połączeń. Ta pizza została równie szybko zrobiona jak i zjedzona :)




Składniki i wykonanie ciasta i sosu z przepisu na pizzę pomidorowo - jabłkową



Do obłożenia :

- pikantne salami z zielonym pieprzem,

- 2 ugotowane jajka,

- ser  żółty,

- szczypiorek.

Wykonanie :

Na przygotowane ciasto nałożyć większą porcję sosu, posypać pokrojonym w paski salami. Jajka pokroić w plasterki i ułożyć na pizzy, posypać szczypiorkiem i startym serem. Piec w nagrzanym piekarniku.


Pyszna pizza Pyszna pizza

Również może ci się spodobać

6 comments

  1. Mniam, bardzo lubie pizzę z jajkiem - pierwszy raz jadłam we Włoszech i strasznie mi posmakowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej jeszcze nie jadłam a pizzy w moim życiu jadłam wiele :)

    OdpowiedzUsuń