Pieczeń rzymska ze szpinakiem

17:40

Na niedzielny obiad wymyśliłem przepyszną pieczeń :)


Składniki:

Warstwa mięsna:

- ok. 1,5 kg mięsa mielonego,
- 2 małe cebule,
- 2 jajka,
- 6 łyżeczek ajvaru łagodnego,
- szczypiorek,
- sól, pieprz.

Farsz:

- 450g szpinak mrożony,
- 250g sera feta,
- sól, pieprz, czosnek granulowany.


Sposób przygotowania:

Do miski wkładamy mięso mielone, pokrojone w kostkę cebule oraz szczypiorek, jajka, ajvar łagodny i przyprawy. Mieszamy dokładnie składniki i zabieramy się za podsmażenie szpinaku który doprawiamy wedle uznania.


Na naoliwionym papierze wykładamy warstwę mięsa, szpinak oraz ser feta. Zawijamy w roladę i pieczemy przez około 1,5 godziny.


Pieczeń podałem z pieczonymi ziemniakami. Smacznego! :)


Również może ci się spodobać

13 comments

  1. Szpinak i ser feta to dla mnie super połączenie :) Zapisuję przepis - i może wreszcie coś ugotuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fenomenalnie, a poza tym kocham ajvar! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda i bardzo apetycznie spróbowała bym tego dania

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż uwielbia dania z mięsem mielonym. Już brakowało mi pomysłów,a tu proszę- takie pyszne danie. Zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam pieczeni rzymskiej osobiście, natomiast moja mama lubi nam dogadzać tym daniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podrzucę przepis mamie, może skorzysta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często robię takie pieczenie lub podobne. Pycha.

    OdpowiedzUsuń