Jabłka w cieście kokosowym

12:10

Na śniadanie lub deser z pysznymi papierówkami :) Były tak szybko zjadane, że nie zdążyłem zrobić porządnego zdjęcia, ale to świadczy o tym, że były pyszne :))



Składniki :

-  jabłka,

- 3 jajka,

- 200 ml jogurtu naturalnego,

- 3/4 szklanki mąki,

- 3/4 szklanki wiórków,

- 2 łyżki cukru,

- 1/4 łyżeczki proszku,

- olej do smażenia.

Wykonanie :

Jabłka obrać, wydrążyć, pokroić w plastry i skropić sokiem z cytryny. Żółtka utrzeć z cukrem, wymieszać z jogurtem, przesianą mąką, proszkiem i wiórkami. Białka ubić i delikatnie wmieszać do ciasta. Krążki jabłka maczać w cieście i smażyć na rozgrzanym oleju. Można posypać cukrem pudrem, ja zrezygnowałem. Smacznego :)

Również może ci się spodobać

12 comments

  1. Witam po dlugiej przerwie,mam nadzieje,ze u Ciebie wszystko w porzadku.Jablka w ciescie kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą być pyszne, lubię takie placuszki

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu...... :P
    Pysznie wyglądają! Do tego jeszcze nutella i mmmm xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaju Mikołaju już myślałam żeś poleciał do Laponii :)) A tak poważnie fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No super, że w końcu wróciłeś ;). Bardzo fajne ta jabłuszka w cieście :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisałam przepis! Mam w domu placuszkowego potworka i na ogół muszę chować kilka żeby w ogóle zdjęcie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo..! takich jabłek jeszcze nie jadłam :O Muszą być pycha! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł. Brzmi rewelacyjnie, a połączenie jabłek i kokosu musi wspaniale smakować

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam zamiar takie robić w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w domu robiło się w zwykłym cieście, ale w wersji kokosowej muszą smakować obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń