Naleśniki kakaowe z kokosowym nadzieniem

17:40

Naleśniki takie trochę w stylu bounty. Jako, że jestem fanem kokosowych smaków bardzo mi smakowały. Reszcie rodziny też :)




 Składniki:

Ciasto :

-1,5 szklanki mąki,

-około 1 szklanki wody gazowanej,

-około 1 szklanki mleka,

- 2 łyżki kakao,

- 1 - 2 jajka,

- 2 łyżki oleju.

Nadzienie :

- 150 g wiórków kokosowych,

- 2 - 3 łyżki cukru waniliowego,

- 200 g serka śmietankowego.

Wykonanie :
Kakao zaparzyć małą ilością wrzątku, wymieszać, aby nie było grudek i zmiksować z resztą składników. W razie potrzeby dolać więcej wody lub mleka. Ciasto powinno mieć gęstość śmietany. Odstawić na pół godziny.
Wiórki wraz z cukrem uprażyć na suchej patelni do lekkiego zbrązowienia. Ostudzić, łyżkę odłożyć, a resztę wymieszać z serkiem.
Z ciasta smażyć naleśniki, posmarować nadzieniem i zrolować. Można zjeść polane jogurtem naturalnym i posypane wiórkami.





Twarogowe słodkości 2

Również może ci się spodobać

11 comments

  1. Szalejesz kochany:)))można wpaść na porcyjkę? :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne, na nalesniki to ja jestem chetna zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. kokosowe nadzienie brzmi smakowicie :)

    http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/02/konkurs-walentynkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kakao i kokos....naleśniki w królewskim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleję za kokosem, więc dla mnie są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i zrobiłam się głodna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proponuję zrobić, ale może nie dzisiaj, bo pączki trzeba jeść :))

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystko co kokosowe, muszę koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń