Cynamonowe misie z migdałem

18:12

Słodkie misie dla dużych i małych. Przepis znaleziony na blogu Lisia Kawiarenka Moje upieczone są bez dodatku przyprawy piernikowej, ale ze zwiększoną ilością cynamonu. Atutem jest bezproblemowe w obróbce ciasto. Efekt murowany:)
Ciastka upiekłem jakiś czas temu, ale zdjęcie niestety gdzieś się zapodziało. Okazją do upieczenia mogą być Walentynki :)




Składniki:

- 110g masła,

- 1/2 szklanki cukru,

- 2 łyżki miodu,

- 1 małe jajko,

- 1,5 szklanki mąki + 2 łyżki,

- 1 łyżeczka proszku do pieczenia,

-  1 łyżeczka kakao,

- 2 łyżeczki cynamonu.

Wykonanie:

Zagnieść gładkie ciasto, ewentualnie jeśli się klei dosypać dodatkowe dwie łyżki mąki. Rozwałkować i wycinać misie. Na każdego misia położyć migdał, zwilżyć wodą i docisnąć rękę. Oczy i buzię zaznaczyć przy pomocy wykałaczki. Piec w nagrzanym piekarniku do lekkiego zrumienienia. Część misiów zastąpiłem ludzikami :)
 Walentynkowe menu Karnawałowe Słodkości!

Również może ci się spodobać

8 comments

  1. Ależ słodko wyglądają te misie . Moge jednego ?
    Zapraszam do mnie, do polubienia w google bloga, ja Twoj zaobserwowałam, napewno tu wróce
    http://zmajeczkawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zdjęcia się jednak znalazły! Bardzo się cieszę, że wykorzystałeś ten przepis i miśki wyszły idealnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze nam znane miśki :D
    Urocze to mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń